2011. január 20., csütörtök

Zenélős kütyü+ játszószőnyeg

Kedves Drágáim!

Kérdeznék és kérnék:
-nincs véletlenül feleslegesen Nektek, vagy az ismerőseitek körében egy kiságyra szerelhető, körbe forgó zenélő kütyü, meg egy játszószőnyeg, szintén lelógatható(játszóhídon lóg, ha jó a megnevezésem) játékokkal?
A Tescóban egy kiságyra szerelhető zenélős-forgós kütyü 8000-től kezdődik, a játszószőnyegről nem is értekeznék....erre most valahogy nem fussa....pláne, hogy Bobath labdát kellene vennünk a Kicsinek az itthoni tornához, vagy nagy gimnasztikai labdát, meg potom 40 ezret fizettünk a banknak azért, hogy elbírálják a kérelmünket...a kis drágák! Szó szerint...
Kérek mindenkit, ha tudtok segíteni, szóljatok! Nagyon vigyázunk rá, csak pár hónapig kellene Neki:

6 megjegyzés:

Márti írta...

Jucusom,játszó szőnyeget viszek!! csak el kell mennem érte a Hugihoz mert már nekiadtam a Koniét :) viszont van egy rossz hírem 26-án elfelejtettem,hogy a Konival mennem kell kontrolra,na most vagy utána beugrunk,vagy valamelyik délelőtt majd átugrok :) puszi

Negra írta...

Tündéri ez a kicsi pasi!

Bozót írta...

Olyan forgónk elvileg van, színes, műanyag macik mennek körbe és zenél, felhúzós. Ha megtaláltam, szólok!

A volt játszószőnyegünk most ovis paplan, az állványos bigyó csak kölcsönbe volt :(

Bozót írta...

Megtaláltam! Ha kéritek, légyszi dobj egy postacímet mailben!

Judit írta...

Nagyon köszönöm, Bozót, de megoldottuk! De nagyon köszönöm, hogy fáradtál!:)

Bozót írta...

Nem fáradtam :) Nincs mit.