2011. január 13., csütörtök

Beszámoló

Mazsolával nem mennek rendben a dolgaink...nagyon nem.
Van egy hatalmas köldöksérvünk, amit visszahelyeztek manuálisan, most le van ragasztva neki, hogy ne kelljen operálni.
Emellett 4 hetesen voltunk a fejlődésneurológián, a Margit Kórházban, ahol első körben visszatapsoltak minket-pénteken megyünk ismét. Nagyon félek...fura ezt leírni...
Elvittem a Picit magamtól Dévény Anna Alapítványába egy mozgásfelmérésre kedden. Megmondta kerek-perec, hogy igenis kell a gyereknek a mozgásfejlesztés -rizikófaktor a koraszülöttsége, de minden rendben lesz...jah, csak a a jobb oldalán laza az izomzata...és hetente 3000 ft  65 perc.
Mindenki azt mondja, hogy minden rendben, a háziorvos, a védő dilisnek néz, hogy miért vittem el a Dévényhez, amikor 2 szakember(akik igaz, hogy tökéletesen ellent mondanak a fejlesztés terén egymásnak) viszont állítja, hogy kell. Na akkor ki a hülye?
Egyszerűen próbálok nem elfogult lenni a gyerekkel-de nem tudok kibújni a bőrömből, a szakmaiság itt ketyeg a fejemben folyamatosan....
Fura, ogy a GEKKO-ban, vagy amikor koraiztam, sulikban én adtam teljesen hideg fejjel, szerintem szakmailag helytálló tanácsokat szülőknek-totál magabiztosan tudtam a véleményemet elmondani, kiállni mellette, de most nem megy.
Igazán adhatna valaki egy tuti tanácsot!

5 megjegyzés:

Bozót írta...

Tuti tanács: higgy magadnak, magadban, elsősorban! Aztán hallgasd meg sz okosokat és dönts! Drága a Dévény torna, de a környezetemben is olyan sokaknak használt (sok olyannál akit mindenáron műteni akartak illetve olyanoknál is akiket simán el akartak máshol küldeni, hogy kutya baja a gyereknek, max majd idős korában mehet protézisműtétekre :/ ) Egyik barátnőm valamelyik Dévény módszert alkalmazó gyógytornászhoz járt az ikreivel, aztán megtanulta a főbb elemeket és otthon csinálták...
A köldöksérvet hogyhogy nem műtik meg?

Ja, és nyugi! :)

Márti írta...

Drágám,először is légy anya,hallgass a szakemberekre.Mert igaz, hogy te adtál másnak szakmai tanácsot,de akkor te voltál a szakember és aki veled szemben állt az a szülő! Tehát,tudom,hogy nagyon drága a torna,de tessék a pároddal megbeszélni. Jobb előzni a dolgokat,mint utólag sírni,ezt ő is biztos tudja biztos.

Negra írta...

Olyan fura ez, mert amikor "gyerektelen" voltam úgy tudtam ki mit cseszett el a gyerekén, mit nem csinál jól és én ezt vagy azt hogyan csinálnám.
Aztán mikor már én is anya voltam már semmi nem volt egyértelmű és amiben előtte tök biztosan állást foglaltam, abban már fogalmam sem volt, hogyan is csináljam a saját gyerekemen...
De az ösztön az azt hiszem végül mindíg működik és megsúgja, hogy a 2-3-X lehetőség közül melyik az, ami nekünk kell.
Remélem rendbe jön a kis Mazsola!

Judit írta...

A köldöksérvet 1 éves korig nem műtik, csak ha leszakad az ég....addig igyekezni kell, hogy ne szakadjon le...

Bozót írta...

Értem. Mifelénk én azt hallottam, hogy pár hétre leragasztják és ha nem tűnik úgy hogy magától rendeződne vagy nagyon nagy akkor bármilyen életkorban operálható. Csak ezért kérdeztem, hogy megéri-e várni, miközben te hullára aggódod magad miatta.